ukr   rus

Похід на гору Синячка

Одноденний похід на гору Синячка

Гора Синячка, вершина якої сягає 1401 метра, знаходиться на північному заході від міста Яремче, на відстані семи кілометрів по прямій. Дістатись на вершину гори Синячка можливо лише через перевал Пересліп, що теж за сім кілометрів від залізничного моста через ріку Прут ( саме тут у Прут впадає ліва притока, дуже холодна річка Жонка). Маркована туристична стежка на Переслоп впродовж п"яти кілометрів тягнеться лівим берегом цієї річки, в напрямку проти течії. На самому початку Ви проходите повз вольєри з дикими тваринами. Діставшись переслопа. Діставшись Переслопа, ви побачите анахронізм радянської доби, сріблясто-червону металеву конструкцію з написом "капеесес". З перевалу розходяться три дороги: прямо до річки Зелениця, вздовж якої, добротною для Карпат дорогою, можна дістатись до села Зелена Надвірнянського району, на ліво стежка веде через урочище Буковець на хребет Явірник, направо в північному  напрямку дорога на Синячку. Ви побачите вершину з полонини Щівка ( тут понад 60-ть років тому вели запеклі бої партизани Ковпака). Щоб дістатися вершини, слід обігнути гору з південного заходу - ви вийдете на відкриту місцевість. Кам"яниста стежка на вершину - справа вгору.

на головну

БРОНЮВАННЯ ПОСЛУГ

КОНТАКТНІ ТЕЛЕФОНИ:

(067) 479 47 59, VIBER: +380 63 399 14 30

UKRAINE © 2009-2017 YAR-KARPATY (VOYAGER)
Передрук інформації можливий лише з дозволу адміністрації сайту